Startseite
  Archiv
  About me!
  Friends
  *Friends about me*
  Mei drei Schatzis!!
  Tammü!!
  Mei babü d vereni=) mei nette sis lol^^
  Julü!
  Mei hamsterle ds Schnuffi schatzi
  Mei Klass
  The best gedichte und sprüche fend i halt^^
  The best pics forever!^^
  Gästebuch
  Kontakt

 
Links
  Mai Tamü^^
  juli und vereni
  Evi
  Timo
  TeSs
  BWZ


Webnews



http://myblog.de/resl-schatzi

Gratis bloggen bei
myblog.de





 

der eintrag is von dr TeSs: und i mog di scho^^

ja lol also die resi xD also war scho mol bf aber bin echt froh dass i etzt no so guad mit ra auskomm lol hab di halt volle lieb und so lol na ja auch wenn du mi net mogsch xD ne spaß i lieb di volle dolle und mit dir hot ma o echt voll fun und so i sag nur bw :-D

Der Eintrag is von dr doro para^^!!

i kenn se seit dr 5. Klass. Eigentlich isch se ziemlich ruihg, so viel i wois. Von dera kosch alles haba. Wenns mol furt got dann bleibts auf am boda (odr) ?Was soll i do no saga, die isch wie se isch Hdgdl Doro

Der Eintrag is von meinr anso^^

also mei theresa schatzüüüüü isch volle witzig mit dera kann ma supiiiii lachen und außerdem gut reden!! zurzeit sitze neba dera in reli und da schwafelt di manchmal an mist oder ich und dann müss mr emmer lacha loooooool gelle ;-)!! joa und sonst habe se halt volle hammers dolle liiiiiiiiieeeeeeb

Und der Eintrag is von meinr julöö^^

Also was kann mr über ma ThereSmauSi schreiba! Mir kennad uns etz ja scho a ganze weile und do bin i o voll froh drüber! =)Also i find di voLLe suPer und bin so froh, dass es di gibt, gelle! Mit dir kann mr voll suPi reda, THX dafür!Und natürlich au, dass mr zamma en Frankreich warat, des war scho so a time, aber cooly war se trotzdem irgendwie odr?, von a paar wenige Ausnahma abgeseha!^^ Aber nur ganzZ wenige, gell??!!^^. Du bisch voll LieP , FunnY, CooLy und mit dir ko mr Scheiß macha und du bisch a suuuuPi Franznebasitzera, mir checkats halt immer net wirklich und dann kann do scho mol so a Wort wie Napland enstanda, gell!^^Also grad weus i net mehr außer, dass i di sooooo.............hammerzZ fääTT lüüüP hab und di nie nie mehr her geb! FRIENDS 4 EVER! An bigga KizzzzZ 4 u, hosch echt verdient! =)

dei Julüüüüüüüüüü -x- <3

des is vom leo^^lol^^

also Theresa isch scho voll ok. aber eins muss ich sagen die redet sauuuuuuuuuuu viel^^




Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung